lt

Odontologijos kliniką išgarsino artimas ryšys su pacientais

Odontologijos kliniką išgarsino artimas ryšys su pacientais

Nuo vienos odontologinės kėdės šeimos centre iki didžiausio odontologinių paslaugų klinikų tinklo šalyje – tokį virsmą patyrė CLINIC | DPC įkūrėjas Simonas Bankauskas ir jo komanda. Sėkmę lėmė teisingai pasirinkta strategija ir klientų lūkesčius viršijantys rezultatai.

Per beveik dvylika veiklos metų CLINIC | DPC specialistai atliko daugiau kaip 35 tūkst. dantų implantacijų, todėl drąsiai gali dalintis patirtimi ir rekomendacijomis.

Implantuojantis gydytojas ir klinikų įkūrėjas S.Bankauskas, turintis ypatingai didelį dantų implantacijos žinių bagažą, perduoda savo patirtį kolegoms. Jis dažnai vizituoja CLINIC | DPC klinikas, įsikūrusias ne tik visoje Lietuvoje, bet ir Londone (Jungtinė Karalystė).

CLINIC | DPC gydytojai taip pat rengia įvairius nemokamus seminarus pacientams, kurių metu atskleidžiamos siūlomos galimybės, pateikiami atsakymai į rūpimus klausimus. 

Abejonės greitai išsisklaidė

Kaip prasidėjo CLINIC | DPC sėkmės istorija?

„Savo karjerą pradėjau nuo nuomojamos odontologinės kėdės šeimos centre. Tuo metu buvau atsidūręs kryžkelėje ir sprendžiau galvosūkį – išvykti į užsienį ar likti Lietuvoje“, – prisiminė S.Bankauskas.

Apsispręsti jam buvo nesunku – medikas ryžosi savo laiką ir pinigus investuoti į nuosavą verslą.

„Nusprendžiau savo šaknis įtvirtinti čia ir atidaryti kliniką, kuri atitiktų aukščiausius pacientų ir gydytojų reikalavimus“, – pasakojo kaunietis. 

Nuo pat veiklos pradžios klinikos vadovai stengėsi klientus stebinti ne tik kokybe, bet ir patogumu – komandos tikslas buvo pacientams suteikti visas įmanomas bendrosios ir šiuolaikinės odontologijos paslaugas vienoje vietoje. Šią viziją šiandien jau pavyko pranokti su kaupu.

Lietuvoje šiuo metu veikia daugiau kaip 2 tūkst. odontologijos įstaigų. Didžioji dauguma – tai nedideli, vos vieno gydytojo kabinetai. 

„Kiekviena įstaiga vilioja pacientus, prisistatydama kaip geriausia, tačiau po apsilankymo pas odontologą dažnam tenka nusivilti: vienam nepatinka gydytojo darbas, kitam jo bendravimas, trečio netenkina kabineto tvarka. Todėl didžiausias iššūkis buvo išsiskirti iš kitų“, – kalbėjo S.Bankauskas.

Metodą įvertino apdovanojimu

Vienas svarbiausių ypatumų, kurį vertina CLINIC | DPC pacientai – modernūs gydymo metodai. Ši  odontologijos klinika pirmoji Lietuvoje, dar 2010 metais, pradėjo taikyti unikalų implantavimo metodą, skirtą padėti pacientams, visai neturintiems dantų – „visi ant keturių“ (angl. „all-on-4“).

Dėl šios implantavimo sistemos pacientas gali susigrąžinti šypseną vos per vieną parą. Dėl sutrumpėjusios procedūros laiko mažėja ir gydymo išlaidos, taip pat išvengiama sudėtingų kaulo priauginimo procedūrų.

Žmogus vėl gali nevaržomai džiaugtis gražiais, tvirtais dantimis ir be baimės bei skausmo kramtyti maistą. Šios inovatyvios procedūros nauda yra įvertinama ne tik pacientų, kurie gali šypsotis ir bendrauti be jokio diskomforto jausmo.

„Visi ant keturių“ metodika neliko nepastebėta ir Lietuvos verslo konfederacijos apdovanojimuose – kasmet rengiamame konkurse „Metų paslauga“ laimėtas 2017-ųjų „Metų sveikatingumo paslaugos“ apdovanojimas už inovatyvų implantavimo metodą CLINIC | DPC kolektyvui tapo padėka už nuolatinį ir sunkų darbą, siekiant paciento gerovės.

Klinikoje – lyg namuose

„Kitas svarbus darbo aspektas – tai jauki ir estetiška aplinka. Mūsų klinikos gali pasigirti erdviais kabinetais, tvarkinga, švaria aplinka, suteikiančia patogumą gydomiems pacientams“, – tikino S.Bankauskas. 

Visuose klinikos padaliniuose yra įrengti patogūs laukiamieji, kur pacientai, klausydami lengvos muzikos, gurkšnodami arbatą ir skaitydami spaudą, gali laukti savo procedūros.

Klinikų aplinka sukurta taip, kad ir gydytojai, ir pacientai jaustųsi kuo patogiau. Klinikų tinklas plėtėsi, pacientų lūkesčiai augo, taigi kuriant kiekvieną naują kliniką buvo stengiamasi kuo labiau atsižvelgti į pacientų išsakomus papildomus poreikius.

Pasak S.Bankausko, seniai praėjo tie laikai, kai buvo vertinama vien tik gydytojo kompetencija.

„Be vieningo tikslo nebūtų ir gerų darbo rezultatų. Džiaugiuosi, kad pavyko suburti komandą, kurią jungia kur kas daugiau nei bendra profesija – tai ir aistra medicinos pasaulio inovacijoms, ir siekis būti savo srities lyderiais, ir noras matyti savimi pasitikinčių pacientų sveikas bei plačias šypsenas. Atsidėkoju jiems pasidalindamas savo patirtimi“, – atskleidė klinikų tinklo įkūrėjas. 

Žinomas specialistas nemėgsta girtis, tačiau jis jau sulaukė pasaulinio pripažinimo, kuris tikrai neatėjo per naktį ir nebuvo pasiektas be pastangų.

„Tik užsispyrimas, nuolatinis tobulėjimas bei investicijos į žinias padėjo sukurti tai, ką turime šiandien“, – džiaugėsi S.Bankauskas. 

Pasirinko žinomą partnerį

Jo svajonėms išsipildyti padėjo nuoseklus ir pasitikėjimu grįstas bendradarbiavimas su bendrove „Nobel Biocare“, kuri yra jau daugiau kaip 50 metų gyvuojanti dantų implantavimo pradininkė, pasaulio implantavimo ir estetinės odontologijos rinkos lyderė.

„Nobel Biocare“ pirmauja tarptautinėje rinkoje daugiausia lėšų investuodama į naujausius ir pažangiausius mokslinius tyrimus dantų atkūrimo srityje. Todėl CLINIC | DPC klinikos profesionalai dirbdami su „Nobel Biocare“ turi galimybių taikyti pacientams maksimaliai patogius, patikimus ir patikrintus dantų atkūrimo implantais metodus.

„Estetiška aplinka, kurioje pacientai jaučiasi tarsi namuose. Technologijos kokybiškam darbui ir modernūs gydymo metodai. Žinios, paremtos pasauline patirtimi ir pastovus kvalifikacijos kėlimas. Nuosava dantų technikų laboratorija, dėl kurios pacientui sutrumpėja gydymo laikas, nes dantys pagaminami greičiau“, – pagrindines priežastis, padėjusias CLINIC | DPC klinikai įsitvirtinti rinkoje, vardijo S.Bankauskas. 

Pasak jo, visiškai pasiteisino ir tinklo koncepcija – visos dantų priežiūros paslaugos po vienu stogu. Nesvarbu, su kokia problema pacientai atvyksta į kliniką, gydytojai apžiūri visą burną tam, kad įvertintų ir nustatytų tikrąsias nusiskundimų priežastis.

Jeigu pacientui nustatomos dantų problemos, reikalaujančios skirtingų specialistų gydymo, jis nėra siuntinėjamas į kitas įstaigas, o visas paslaugas gauna CLINIC | DPC klinikoje, turinčioje visų odontologijos sričių specialistus.

Mintyse – plėtros planai

„Esame didžiausias odontologinių klinikų tinklas Lietuvoje, užaugęs iki 12 klinikų mūsų šalies miestuose bei pasiūlęs paslaugas mūsų tautiečiams, įsikūrusiems Londone“, – kalbėjo Klinikos vadovė Irma Kvedarienė.

Pasak jos, klinikose dirba apie 150 specialistų, o pacientai gauna ne tik kokybiškas odontologines paslaugas, jų patogumui siūlomos nuotolinės konsultacijos, išsamus gydymo plano sudarymas su kainomis bei gydymo etapais, išsimokėjimo be pabrangimo paslauga.

Klinika naudoja vieningą informacinę IT sistemą visoje Lietuvoje, todėl pacientas pradėjęs gydymą vienoje klinikoje ir pakeitęs gyvenamąją vietą ar atostogų metu gali pratęsti gydymą arba gauti skubią pagalbą kitame mieste.

Per pastaruosius metus CLINIC | DPC padalinius atidarė Panevėžyje ir Kėdainiuose.

Šiemet Mažeikiuose numatyti investuoti į naują didesnę kliniką, kuri pacientus priims jau vasaros pabaigoje. Bendrovė nestabdo plėtros, todėl planavimas, pinigų srautų valdymas yra kasdienybė, kuri leidžia būti arčiau kiekvieno paciento.

Kokybiška paslauga turi kainą

Klinikos pacientams siūlomo visas paslaugas nuo profesionalios profilaktinės priežiūros iki sudėtingiausių chirurginių operacijų.

„Dirbanti profesionalių odontologų bei dantų technikų komanda pacientams suteikia galimybę pajusti didžiulį džiaugsmą, kartais net iki ašarų, kuomet jie atvykę neturėdami beveik visų dantų, per vieną parą išvyksta su pilnai atstatyta kramtymo funkcija bei estetine išvaizda“, – tikino I.Kvedarienė.

Pasak jos, didžiausias dėmesys skiriamas pacientui ir jam suteikiamų paslaugų kokybei.

„Vadovaujamės principu, kad neįmanoma suteikti paslaugos greitai, kokybiškai ir pigiai – turime tai suprasti ir pasirinkti vieną iš trijų“, – įsitikinusi klinikos vadovė. 

Paslaugų kainos dedamųjų yra daug – tai ir nuolat atnaujinamos technologijos, kokybiškos medžiagos, tai ir darbuotojų užmokestis su visais mokesčiais, jų kvalifikacijos kėlimas, mokymai, ugdymas.

„Esame skaidrus verslas, todėl nesąžiningi taupymai ar kainų koregavimai mums nepriimtini – kokybiška paslauga turi savo vertę ir ne viskas susiveda tik į kainą“, – įsitikinusi I.Kvedarienė.

Vadovė nebejoja, kad privačias klinikas dėl jų darbuotojų požiūrio į pacientą, pagarbos, darbo kokybės, operatyvumo renkasi didelė dalis Lietuvos gyventojų.

Odontologai apgailestauja, kad vis dar nėra galimybės pacientui ateiti į privačią kliniką su savo turimu pinigų „krepšeliu“, skiriamu odontologijai, būtent į jo pasirinktą gydymo įstaigą.

Šiuo metu pinigai pervedami šeimos klinikai, kurioje pacientas yra prisirašęs, o ne tai klinikai, į kurią jis kreipiasi dėl paslaugos suteikimo.

„Jeigu ateityje pinigai nebūtų pervedami toms klinikoms, kurios paslaugos realiai nesuteikė, o jie pasiektų tas klinikas, kurias pacientas renkasi, pacientui dalis paslaugų kainos pasidengtų ir priemokos būtų mažesnės“, – kalbėjo I.Kvedarienė.

Nors apie būtinybę keisti tvarką kalbama senokai, kol kas pokyčių nematyti.

Ėmėsi gražių iniciatyvų

„Bėgant metams formuojasi įstaigos istorija, tradicijos, kultūra. Negalime likti nuošalyje ir negirdėti, nematyti tų, kuriems reikia vienokios ar kitokios pagalbos, o kartais tiesiog padrąsinimo, gero žodžio ar nuoširdaus pokalbio“, – tikino I.Kvedarienė. 

Klinika prisideda prie iniciatyvų pildydama vaikų svajones, remia projektą „Susitikime, mieli senjorai“, daug metų remia „Metų kaunietės“ rinkimus.

„Nuolat prisidėdami prie kitų organizuojamų renginių, įmonės dešimtmečio proga patys inicijavome socialinį projektą „Kiekviena šypsena turi istoriją“, – pasakojo CLINIC | DPC vadovė.

Visas kolektyvas didžiuojasi ir džiaugiasi šia socialine akcija, kurios metu 1 proc. nuo pacientų išleistos sumos skiriamas žmonėms, kuriems būtina odontologo pagalba.

Prieš projekto pradžią gauta per 1000 laiškų iš visos Lietuvos. Iš jų atrinkti devyni jautrių ir gražių istorijų herojai, kurie yra susidūrę su dideliais gyvenimo iššūkiais, todėl klinikos odontologai džiaugiasi galėdami padovanoti jiems šypseną ir geresnę savijautą.

Klinikos darbuotojai taip pat neatlygintinai rengia edukacijas ir nuotolines paskaitas, moko dantų priežiūros jauniausius pacientus, pasakoja apie implantacijos galimybes senjorams.

Registracija