UAB „SB DANTŲ KLINIKA“ PRIVATUMO POLITIKA
1. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. UAB „SB dantų klinika“ (toliau – Bendrovė, Mes) privatumo politika (toliau – Privatumo politika) nustato pagrindinius principus bei sąlygas, kuriais remiantis Bendrovė tvarko Klientų (toliau – Jūs, Klientas arba Pacientas arba Duomenų subjektas) asmens duomenis (toliau – Asmens duomenys), Jums lankantis Bendrovėje, naudojantis Bendrovės paslaugomis ar Bendrovės interneto svetaine https://www.clinicdpc.lt (toliau – Interneto svetainė).
1.2. Informacija apie Asmens duomenų tvarkymą gali būti pateikta Klientų paslaugų sutartyse ir kituose su Bendrovės teikiamomis paslaugomis susijusiuose dokumentuose.
1.3. Tvarkydami Asmens duomenis Mes laikomės Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo, kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB, toliau – Reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių Asmens duomenų apsaugą, taip pat kompetentingų institucijų nurodymų.
1.4. Klientų duomenų valdytojas yra – UAB „SB dantų klinika“, juridinio asmens kodas 302430690, buveinės adresas Savanorių pr. 314A, LT-49452, Kaunas.
1.5. Bendrovėje yra paskirtas duomenų apsaugos pareigūnas. Esant klausimams, kreipkitės el. p. [email protected] ; tel. +37063200005.
2. MŪSŲ TVARKOMI ASMENS DUOMENYS
2.1. Jūsų Asmens duomenis renkame, naudojame ir kitaip tvarkome, siekdami Jums suteikti Bendrovės paslaugas, vykdyti Mūsų sutartinius įsipareigojimus Jums, taip pat siekdami Bendrovės teisėto intereso, vykdydami teisės aktų nurodymus ar pareigas bei, kai kuriais atvejais, Jūsų sutikimo pagrindu.
2.2. Mes renkame ir tvarkome tokius Asmens duomenis:
Duomenis, kuriuos pateikiate savo noru | |
Kai registruojatės vizitui tiesiogiai Mūsų Interneto svetainėje https://www.clinicdpc.lt/registracija/ arba pasinaudojant trečiųjų šalių teikiamomis paslaugomis (Facebook, Instagram ir pan.) | Vardas, pavardė, gimimo data ? telefono numeris, el. pašto adresas, miestas, [1] kuriame siekiama gauti paslaugą, data ir laikas, bei kita Jūsų pačių pateikta registracijos formoje ar prisegtuose dokumentuose informacija. |
Kai atsiunčiate Mums elektroninį laišką, susisiekiate su Mumis per trečiųjų šalių programas (Facebook, Instagram ir t.t.), | Elektroninio pašto adresas ir kita Jūsų pačių el. laiško turinyje ar susirašinėjimo metu atskleista informacija. |
Kai konsultuojatės raštu, žodžiu ar kitokiomis (pavyzdžiui nuotolinėmis) priemonėmis su Mūsų darbuotojais dėl teikiamų paslaugų ir / ar parduodamų produktų | Vardas, pavardė, sveikatos duomenys (jei tokie buvo savanoriškai paciento atskleisti konsultacijos metu), elektroninio pašto adresas (jei konsultuojamasi el. paštu), ir kita Jūsų pačių atskleista informacija. Jei nuotolinės konsultacijos metu Mums bus būtina identifikuoti paciento tapatybę: kontaktinis telefono numeris, gimimo data, gyvenamoji vieta, informacija apie paskutines suteiktas paslaugas, apsilankymo data ir / ar priežastis ir pan. Jei nuotolinė konsultacija vyksta per Paciento atstovą, kartu bus prašoma nurodyti Paciento vardą, pavardę ir Paciento atstovo vardą, pavardę, atstovavimo pagrindą. |
Kai perkate Mūsų dovanų kuponą ir apmokate pasinaudojant mokėjimo paslaugos tarpininku (OPAY) | Mokėtojo / kontaktinio asmens vardas, pavardė, el. pašto adresas, telefono Nr., kupono gavėjo (naudos gavėjo) vardas ir pavardė, paslaugos teikimo miestas, apmokėjimo faktas, Kupone nurodytų paslaugų pavadinimas. |
Kai užsiprenumeruojate naujienlaiškių siuntimo paslaugą | Elektroninio pašto adresas |
Kai naudojatės mūsų teikiamomis paslaugomis | Vardas, pavardė, asmens kodas, asmens sveikatos duomenys, įskaitant ir tuos, kuriuos sugeneruojame teikdami Jums Bendrovės ir susijusias paslaugas, atlikdami tyrimus ir pan., adresas, elektroninio pašto adresas, telefono numeris, lytis, amžius, gimimo data, gyvenamoji vieta, prekių ir / ar paslaugų pirkimo istorija, bankinio pavedimo ar mokėjimo kortelės informacija ir kita atsiskaitymo informacija (jei už paslaugas atsiskaitote ne grynais pinigais), jums suteiktas paciento kodas; atstovo informacija (pavyzdžiui, kai atstovaujate nepilnametį asmenį), ir kita Jūsų pačių atskleista informacija. |
Informacija, kurią renkame automatiškai | |
Kai lankotės Bendrovės patalpose ar teritorijoje ir patenkate į vaizdo stebėjimo kamerų lauką | Vaizdo duomenys, kuriuos užfiksuoja Bendrovės vaizdo stebėjimo įranga. |
Kai naršote Mūsų Interneto svetainėje ar naudojatės Mūsų socialiniais tinklais | Informacija apie Interneto svetainės aplankytus puslapius ir kitą naršymo, veiklos istorija ir statistika (pvz. IP adresas, įrenginio operacinė sistema, naršyklės ID, naršymo veikla ir kita informacija, susijusi su Jūsų veikla Internetinėje svetainėje ar kitomis mūsų teikiamomis paslaugomis) |
Duomenys, kuriuos mus įpareigoja tvarkyti įstatymai | |
Įmonės akcininkų apskaitai bei duomenų apie kolektyvinio investavimo subjektų naudos gavėjus teikimo tikslais JADIS naudos gavėjų posistemyje (JANGIS) | Vardas ir pavardė; pilietybė; nuolatinės gyvenamosios vietos adresas (šalis, adresas); gimimo datą arba asmens kodą (jei asmuo yra įregistruotas Lietuvos Respublikos gyventojų registre); asmens tapatybę patvirtinančio dokumento rūšis ir numeris; asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją; valstybė, išdavusi asmens tapatybės dokumentą; gyvenamosios vietos valstybę mokesčių tikslais; informaciją apie dalyvavimo ar suteiktų įgaliojimų dydį ir pobūdį (turimų akcijų tipas, skaičius vnt., nominali vertė eurais); Informacija apie akcijų apmokėjimą (nevisiškai apmokėtų akcijų skaičius, už šias akcijas sumokėta suma ir mokėjimo data ar nepiniginio įnašo vertė ir jo perdavimo bendrovei data, iki visiško akcijų apmokėjimo trūkstama suma ar įneštino nepiniginio įnašo vertė, visiško akcijų apmokėjimo termino pabaiga); Akcijų apskaitą tvarkančio asmens parašas |
Kai vykdome buhalterinę apskaitą ir bendradarbiaujame su kredito ir draudimo įstaigomis | Vardas, pavardė, telefono numeris, el. pašto adresas, gyvenamosios vietos adresas, banko sąskaitos Nr., apmokėjimų̨ už paslaugas istorija, duomenys apie apmokėjimą naudojantis draudimo ar panašaus pobūdžio paslauga, duomenys apie apmokėjimą, naudojantis kreditavimo paslauga, įsiskolinimų istorija, įsiskolinimų administravimo istorija, duomenys apie paslaugų kompensavimą; |
Pranešimų apie susirūpinimą keliančius atvejus registravimo ir tyrimo proceso užtikrinimo tikslais, įgyvendinant LR „Pranešėjų apsaugos įstatymo” nuostatas | Identifikaciniai bei kontaktiniai duomenys: vardas, pavardė, telefono nr., el. pašto adresas, bei (gali būti) pareigos, skyrius; pranešimo pateikimo Bendrovei faktas, data, laikas, pranešimo turinys (ir jame esantys Jūsų asmens duomenys) ir, kai taikoma, atsakymo į Jūsų pranešimą faktas, data, laikas ir kita informacija, susijusi su Pranešimo apie pažeidimus ar susirūpinimą keliančius atvejus, turiniu (jei pateikiamas ne anoniminis pranešimas) |
Kiti duomenys, kurie yra renkami remiantis Jūsų sutikimu | |
Kai registruojatės vizitui Bendrovės registratūrų telefonais, kurie turi pokalbių įrašymo funkciją | Vardas, pavardė, gimimo data balsas, telefono numeris, skambučio data, laikas ir trukmė, ir kita Jūsų pačių pokalbio metu atskleista informacija. |
Priminimai apie vizitą ar poreikį atlikti periodines sveikatos paslaugas | Vardas, pavardė, telefono numeris. |
2.3. Dalį informacijos surenkame iš registrų failų, taip pat slapukų ir kitų sekimo technologijų pagalba. Administruodami Interneto svetainę bei diagnozuodami sutrikimus, taipogi siekdami užtikrinti duomenų saugumo prevenciją interneto svetainės serverio darbe, prireikus galime naudoti lankytojų IP adresus.
2.4. Mes taip pat renkame ir tvarkome valstybės registruose ar sistemose apie Jus esančią informaciją (pvz. Elektroninėje sveikatos paslaugų ir bendradarbiavimo infrastruktūros informacinėje sistemoje https://www.esveikata.lt/) privalome pateikti informaciją apie Jums suteiktas paslaugas), kiek tai būtina Mūsų paslaugų teikimui, arba kiek tai daryti Mus įpareigoja teisės aktai.
3. KAIP NAUDOJAME JŪSŲ INFORMACIJĄ?
3.1. Surinktą informaciją naudojame tokiais tikslais:
- Odontologinių ir kitų su jomis susijusių asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo ar konsultacijų tikslu;
- Išankstinės registracijos Bendrovės teikiamoms paslaugoms gauti, atliekamos Interneto svetainėje (kitais el. komunikacijos kanalais) arba telefonu, tikslu.
- Pacientų skundų nagrinėjimo pagal LR Pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatymą tikslu;
- Teikiamų paslaugų kokybės užtikrinimo, Klientų prašymų, užklausų, kreipimųsi ir Klientų grįžtamojo ryšio administravimo tikslu;
- Finansinių operacijų atlikimo ir buhalterinės apskaitos tvarkymo, santykių su draudimo ir kredito bendrovėmis palaikymo bei įsiskolinimų valdymo tikslu;
- Priminimo apie vizitą arba apie poreikį atlikti periodines paslaugas tikslu*;
- Tiesioginės rinkodaros vykdymo tikslu*;
- Dovanų kuponų pardavimo ir jų panaudojimo administravimo tikslu.
- Bendrovės akcininkų apskaitos tikslu;
- Pranešimų apie susirūpinimą keliančius atvejus registravimo ir tyrimo proceso užtikrinimui, įgyvendinant LR „Pranešėjų apsaugos įstatymo“ nuostatas;
- Teikiamų paslaugų telefonu kokybės užtikrinimo (pokalbių įrašymas) tikslu*;
- Kitais būdais su Kliento sutikimu.*
*Jūs turite teisę nesutikti ar bet kuriuo metu atšaukti savo sutikimą tvarkyti Jūsų duomenis aukščiau nurodytais, žvaigždute pažymėtais, tikslais.
3.2. Jūs turite teisę keisti ir atnaujinti Mums pateiktus savo Asmens duomens.
3.3. Mums būtina turėti aktualius ir teisingus Klientų Asmens duomenis, reikalingus kokybiškam paslaugų teikimui, todėl Jūsų galime paprašyti periodiškai patvirtinti, kad Bendrovės turima informacija apie Jus yra teisinga.
4. ASMENS DUOMENŲ PERDAVIMAS
4.1. Jūsų Asmens duomenis galime perduoti trečiosioms šalims jei:
- Jei yra Jūsų sutikimas Asmens duomenų atskleidimui
- Teikiant paslaugas – mūsų partneriams, padedantiems suteikti odontologijos paslaugas ar kitas su jomis susijusias asmens sveikatos priežiūros paslaugas. Partneriams mes suteiksime tik tiek Asmens duomenų, kiek bus būtina konkrečiai paslaugai atlikti. Mūsų partneriai yra: nuoroda į partnerių sąrašą – https://www.clinicdpc.lt/lt/kas-mes/partneriai/
- Valstybės įstaigoms ir institucijoms, teisėsaugos institucijoms, kitiems asmenims, vykdantiems įstatymų pavestas funkcijas, pagal Lietuvos Respublikos teisės aktų numatytą tvarką, pavyzdžiui, Valstybinėms ligonių kasoms, kai šios kompensuoja Jums teikiamas paslaugas, SODRAI, kai siekiame pažymėti informaciją apie nedarbingumą ir pan. Šiems subjektams teikiame įstatymų nustatytą ar pačių subjektų nurodytą privalomą informaciją.
- Skolų išieškojimo įmonėms, kurioms perleidžiami reikalavimai į Kliento įsiskolinimą, teismams, neteisminėms ginčų nagrinėjimo institucijoms ir bankroto administratoriams.
4.2. Asmens duomenų tvarkymui Mes pasitelkiame duomenų tvarkytojus (pavyzdžiui, IT ir serverio priežiūros paslaugas, mobilaus ryšio ar interneto svetainės administravimo paslaugas teikiančias bendroves, analizę atliekančias ar reklamos paslaugas teikiančias bendroves, protezavimo paslaugas teikiančias bendroves, auditorius, konsultantus, mokėjimų tarpininkus ir pan.). Iš tokių tvarkytojų Mes reikalaujame, kad jie Asmens duomenis saugotų, juos tvarkytų ir su jais elgtųsi taip pat atsakingai, kaip ir Mes ir tik pagal Mūsų nurodymus.
4.3. Tvarkydama Klientų Asmens duomenis, susijusius su vartojimo kredito paslaugų suteikimu, tais atvejais, kai Klientas pageidauja už Bendrovės suteiktas paslaugas sumokėti vartojimo kredito lėšomis, Bendrovė veikia kaip Duomenų tvarkytojas. Tokių duomenų valdytojas yra UAB „SB Lizingas“, juridinio asmens kodas 234995490, el. pašto adresas [email protected]. Bendrovė veikia susitarimo su šiuo duomenų valdytoju pagrindu.
4.4. Jei naudositės Bendrovės socialinių tinklų, pavyzdžiui, Facebook (https://www.facebook.com/clinicdpc/ ) ir / ar Instagramm (https://www.instagram.com/clinicdpc/) paskyromis, Jūsų Asmens duomenys perduodami naudojamų įrankių teikėjams, pvz. Google LLC, kurie teikia duomenų analitikos paslaugas (tais atvejais, kai jie gauna asmens duomenų).
5. ASMENS DUOMENŲ APSAUGOS PRIEMONĖS
5.1. Jūsų Asmens duomenys tvarkomi atsakingai, saugiai ir yra saugomi nuo praradimo, neleistino naudojimo ir pakeitimų. Įdiegėme fizines ir technines priemones, kad apsaugotume visą informaciją, kurią renkame mūsų paslaugų teikimo tikslais nuo atsitiktinio ar neteisėto sunaikinimo, sugadinimo, pakeitimo, praradimo, atskleidimo, taip pat nuo bet kokio kito neteisėto tvarkymo. Asmens duomenų saugumo priemonės nustatomos atsižvelgiant į rizikas, kurios kyla tvarkant asmens duomenis.
5.2. Asmens duomenys yra saugomi, tiek kiek būtina jų rinkimo metu nustatytiems tikslams pasiekti, bet ne ilgiau kaip 10 metų, išskyrus atvejus, kai teisės aktai įpareigoja Asmens duomenis saugoti ilgesnį laiko tarpą. Duomenų saugojimo terminai pagal tikslus:
Odontologinių ir kitų su jomis susijusių asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo tikslu | Ambulatorinė istorija saugoma 15 metų po paskutinio paciento apsilankymo |
Rentgeno paslaugų informacija saugoma 25 metus | |
Kiti duomenys saugomi visą paslaugų teikimo laiką ir 10 metų po to, kai Pacientui nustojamos teikti paslaugos | |
Išankstinės registracijos Bendrovės teikiamoms paslaugoms gauti, atliekamos Interneto svetainėje (kitais el. komunikacijos kanalais) arba telefonu, tikslu | 30 dienų po registracijos atlikimo |
Priminimo apie vizitą arba poreikį atlikti periodines paslaugas tikslu (esant sutikimui) | 2 metus nuo sutikimo gavimo dienos |
Pacientų skundų nagrinėjimo pagal LR Pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatymą tikslu | Visą skundo nagrinėjimo laikotarpį ir 10 metų po galutinio skundo išnagrinėjimo |
Klientų prašymų, užklausų, kreipimųsi ir Klientų grįžtamojo ryšio administravimo tikslu | Visą kreipimosi nagrinėjimo laikotarpį ir 1 metus po galutinio keipimosi išnagrinėjimo |
Teikiamų paslaugų telefonu kokybės bei teisingos informacijos pacientams teikimo užtikrinimo tikslu, įrašant pokalbius su klientais, kai klientai skambina registratūrų telefono numeriais (pokalbių įrašymas) | 30 dienų nuo pokalbio dienos arba iki Sutikimo atšaukimo. |
Finansinių operacijų atlikimo ir buhalterinės apskaitos tvarkymo, santykių su draudimo bendrovėmis palaikymo ir įsiskolinimų valdymo tikslu | Kiek reikalauja šias veiklas reglamentuojantys teisės aktai |
Atrankos į darbo vietą vykdymo tikslu | Atrankos vykdymo laikotarpį ir 6 mėnesius pasibaigus atrankai |
Tiesioginės rinkodaros vykdymo tikslu | 5 metus nuo Sutikimo gavimo dienos |
Dovanų kuponų pardavimo ir jų panaudojimo administravimo tikslu | Visą dovanų kupono galiojimo laiką ir 1 metus po dovanų kupono galiojimo pabaigos |
Vaizdo stebėjimas Pacientų ir darbuotojų saugumo ir sveikatos bei Pacientų ir Bendrovės turto apsaugos tikslu | 14 dienų nuo įrašymo dienos |
Įmonės akcininkų – naudos gavėjų apskaitos tikslais bei duomenų apie kolektyvinio investavimo subjektų naudos gavėjus teikimo tikslais JADIS naudos gavėjų posistemyje (JANGIS). | 10 metų po juridinio asmens, kurio dalyviu yra fizinis asmuo, išregistravimo iš Juridinių asmenų registro. |
Pranešimų apie susirūpinimą keliančius atvejus registravimo ir tyrimo proceso užtikrinimui, įgyvendinant LR „Pranešėjų apsaugos įstatymo“ nuostatas | 1 metai nuo sprendimo priėmimo (jei pateikiamas ne anoniminis pranešimas). Dėl ginčijamo sprendimo gali būti saugoma 5 m. (nuo galutinio sprendimo priėmimo) |
5.3. Asmens duomenų saugojimo terminus Mes detalizuojame šioje Privatumo politikoje arba atitinkamos asmens duomenų kategorijos privatumo pranešimuose ar politikose. Ilgesnis, nei nustatyta Privatumo politikoje, Jūsų asmens duomenų saugojimas gali būti vykdomas tik, kai:
- esama pagrįstų įtarimų dėl neteisėtos veikos, dėl kurios yra atliekamas tyrimas;
- Jūsų duomenys būtini tinkamam ginčo, skundo išsprendimui;
- jeigu Mes esame gavę skundų, susijusių su Klientu;
- rezervinių kopijų ir kitais su informacinių sistemų veikimu ir palaikymu susijusiais ar panašiais tikslais;
- esant kitiems specialiems teisės aktuose numatytiems pagrindams, sąlygoms ar atvejams.
6. DUOMENŲ SUBJEKTO TEISĖS
6.1. Duomenų subjektas, kurio Asmens duomenys tvarkomi Bendrovės, turi šias teises:
- Žinoti (būti informuotas) apie savo duomenų tvarkymą (teisė žinoti);
- Susipažinti su savo duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi (teisė susipažinti);
- Reikalauti ištaisyti arba, atsižvelgiant į Asmens duomenų tvarkymo tikslus, papildyti neišsamius Asmens duomenis (teisė ištaisyti);
- Reikalauti sunaikinti savo duomenis arba sustabdyti duomenų tvarkymo veiksmus, išskyrus saugojimą (teisė sunaikinti ir teisė „būti pamirštam“);
- Reikalauti, kad Bendrovė apribotų Asmens duomenų tvarkymą esant vienai iš teisėtų priežasčių (teisė apriboti)
- Teisę į duomenų perkėlimą (teisė perkelti). Ši teisė bus įgyvendinama tiems duomenims, kuriuos Jūs pateikėte Bendrovei pagal sutartį ar su sutikimu (išreikšdamas sutikimą) ir kuriuos Bendrovė tvarko automatizuotomis priemonėmis bei su sąlyga, kad yra tinkamos techninės priemonės, užtikrinančios, kad perkeliant prašomus Asmens duomenis kitų asmenų duomenims nebus sukeltas saugumo pažeidimo pavojus.
- Nesutikti, kad būtų tvarkomi Asmens duomenys, kai šie duomenys tvarkomi ar ketinami tvarkyti tiesioginės rinkodaros tikslais ar klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimo tikslais (pokalbių telefonu įrašymas)
6.2. Jei nenorite, kad Jūsų Asmens duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslu, galite atsisakyti tokio duomenų tvarkymo (nenurodydami atsisakymo/ nesutikimo motyvų) paspausdami atsisakymo nuorodą Mūsų naujienlaiškyje arba parašydami Mums elektroninį laišką adresu [email protected] arba paskambinę telefonu +370 632 00005.
6.3. Jei nenorite, kad Jūsų Asmens duomenys būtų tvarkomi klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimo tikslais, kuris įgyvendinamas įrašant pokalbius telefonu, kai skambinate Bendrovės registratūrų telefono numeriais siekdami gauti informacijos ar užsiregistruoti pas gydytoją, Jūs turite galimybę užsiregistruoti pasinaudodami Bendrovės interneto svetainėje pateikiama registracijos forma arba parašant Mums el. paštu [email protected]
6.4. Mes galime atsisakyti įgyvendinti aukščiau išvardintas Jūsų teises, išskyrus nesutikimą tvarkyti Asmens duomenis tiesioginės rinkodaros tikslu ar kitais atvejais, kai Asmens duomenys tvarkomi Jūsų sutikimo pagrindu, bei kai įstatymų numatytais atvejais reikia užtikrinti nusikaltimų, tarnybinės ar profesinės etikos pažeidimų prevenciją, tyrimą ir nustatymą, taip pat duomenų subjekto, Bendrovės ir kitų asmenų teisių ir laisvių apsaugą.
6.5. Bet kokį prašymą ar nurodymą, susijusį su Asmens duomenų tvarkymu, Jūs galite pateikti Mums raštu vienu iš šių būdų: įteikiant tiesiogiai adresu Savanorių pr. 314A, LT-49452 Kaunas arba el. paštu [email protected].
6.6. Teikiant tokį prašymą, Mes, tam kad geriau suprastume Jūsų prašymo turinį, galime paprašyti patikslinti prašomą informaciją, taip pat prašyti pateikti Jūsų asmens dokumentą ar kitą informaciją, kuri Mums padės įsitikinti Jūsų tapatybe. Pateikiant tokį prašymą Mums paštu, prašysime prie Jūsų prašymo pridėti notariškai patvirtintą Jūsų asmens dokumento kopiją. Pateikus prašymą el. paštu, atsižvelgiant į jo turinį, Mes galime paprašyti atvykti pas Mus ar pateikti prašymą raštu.
6.7. Gavę Jūsų prašymą ar nurodymą dėl Asmens duomenų tvarkymo, ne vėliau kaip per vieną mėnesį (30 dienų) nuo Jūsų prašymo gavimo dienos, pateiksime atsakymą bei atliksime prašyme nurodytus veiksmus arba informuosime, kodėl atsisakome arba negalime Jūsų prašymo įgyvendinti. Prireikus nurodytas 30 dienų laikotarpis gali būti pratęstas dar dviem mėnesiais, atsižvelgiant į Jūsų prašymų sudėtingumą ir skaičių. Tokiu atveju, per vieną mėnesį nuo prašymo gavimo dienos Mes informuosime Jus apie tokį pratęsimą.
6.8. Jei, Jums paprašius, Asmens duomenys yra ištrinami, Mes išsaugosime tik tuos duomenis, kuriuos saugoti Mus įpareigoja teisės aktai arba kurie yra būtini siekiant apsaugoti Bendrovės ir kitų asmenų teisėtus interesus, laikytis valstybės institucijų įpareigojimų, spręsti ginčus, atpažinti trikdžius arba laikytis bet kokių susitarimų, kuriuos esate sudarę su Mumis.
6.9. Jei manote, kad Jūsų Asmens duomenis tvarkome neteisėtai, visada galite kreiptis į Valstybinę duomenų apsaugos inspekciją svetainėje https://vdai.lrv.lt/ nurodytais kontaktais. Tačiau Mes visuomet sieksime visus klausimus išspręsti tiesiogiai kartu su Jumis, todėl siūlome visų pirma kreiptis į Mus (Mūsų duomenų apsaugos pareigūną) šioje Privatumo politikoje nurodytais kontaktais.
7. INFORMACIJOS SIUNTIMAS
7.1. Jums pažymėjus sutikimą el. pašto adresu ir/ ar telefono numeriu gauti naujienas, Jums bus siunčiama informacija ir naujienos apie Bendrovės teikiamas paslaugas.
7.2. Jums davus sutikimą el. pašto adresu ir/ar telefono numeriu gauti priminimus apie vizitą ar periodines paslaugas, Mes siųsime Jums tokio pobūdžio informaciją.
7.3. Pasistengsime nepiktnaudžiauti Jūsų Mums suteikta teise dalintis naujienomis ar priminti apie vizitus bei periodinius apsilankymus. Išsiuntę naujienas Mes galime rinkti informaciją apie juos gavusius asmenis, pavyzdžiui, kurį pranešimą asmenys atidarė, kokias nuorodas spaudė ir pan. Tokia informacija renkama, siekiant pasiūlyti Jums aktualias ir labiau pritaikytas naujienas.
7.4. Jums sutikus gauti naujienas el. paštu ir/ ar SMS žinutėmis, Jūs bet kada galite atšaukti tokį sutikimą, paspausdami nuorodą el. laiške arba susiekdami su Mumis. Mes nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip per 5 darbo dienas, nutrauksime Jūsų el. pašto adreso ir/ar telefono numerio naudojimą naujienoms siųsti.
7.5. Jūsų el. pašto adresas ir/ar telefono numeris gali būti perduotas mūsų partneriams/ tvarkytojams, kurie Mums teikia naujienų siuntimo ar tiesioginės rinkodaros paslaugas.
8. TREČIŲJŲ ŠALIŲ NUORODOS MŪSŲ INTERNETO SVETAINĖJE
Mūsų Interneto svetainė naudoja kai kuriuos trečiųjų šalių įrankius, pavyzdžiui: „Google Analytics“, „Facebook“,“Instagramm“ ir šios trečiosios šalys taip pat gali naudoti slapukus per Mūsų Interneto tinklalapį. Bendrovė neatsako už informacijos, kurią surinko tokios trečiosios šalys saugą ir privatumą. Turite perskaityti privatumo nuostatas, taikomas trečiųjų šalių svetainėms ir paslaugoms, kuriomis naudojatės. Daugiau informacijos rasite Bendrovės Slapukų politikoje www.clinicdpc.lt/slapuku-politika.
9. KANDIDATŲ Į DARBUOTOJUS ATRANKA
9.1. Kandidatų į darbuotojus asmens duomenys tvarkomi remiantis sutikimu, kurį kandidatuojantis asmuo išreiškia savo veiksmais – savanoriškai pateikdamas Bendrovei savo CV ir/ar kitus dokumentus. Kai kandidatuojančio asmens duomenys tvarkomi atrankos į darbo vietą (-as) vykdymo ir kandidatūros vertinimo tikslu, sutikimą tvarkyti kandidato į darbuotojus asmens duomenis Bendrovė laiko gautu, kai kandidatas į darbuotojus, atsiliepdamas į paskelbtą atranką į laisvą (-as) darbo vietą (-as), pateikia Bendrovei savo gyvenimo aprašymą (CV ir/ar kitus dokumentus).
9.2. Kandidatų į darbuotojus asmens duomenis Bendrovė gauna iš paties kandidatuojančio ir jo duomenų niekam neteikia.
9.3. Bendrovė paprastai susisiekia tik su atitinkančiais paskelbtos atrankos reikalavimus kandidatais.
9.4. Pirmo pokalbio dėl darbo metu kandidatuojančiam asmeniui bus pateikta informacija apie jo Asmens duomenų tvarkymą atrankos į darbo vietą (-as) vykdymo ir kandidatūros vertinimo tikslu. Kandidatų į darbuotojus Asmens duomenys Bendrovėje tvarkomi tik tuo tikslu, kuriuo jie buvo surinkti ir tik tokia apimtimi, kiek tai reikalinga atitinkamam tikslui pasiekti. Potencialių darbuotojų atrankos į darbo vietą (-as) vykdymo ir kandidatūros vertinimo tikslais tvarkome šiuos Jūsų Asmens duomenis:
vardas, pavardė, duomenys apie gyvenamąją vietą (adresas), elektroninio pašto adresas, telefono numeris, informacija apie darbo patirtį; informacija apie įgytą išsilavinimą bei kvalifikacijos kėlimą, informacinių technologijų bei kitas kompetencijas; kita informacija, kurią kandidatas į darbuotojus pateikia savo gyvenimo aprašyme (CV), pvz. esamos ar buvusios darbovietės (-čių) pavadinimas (-ai), motyvaciniame laiške (jei jis pateikiamas) ar kituose kandidatavimo į darbuotojus dokumentuose; informacija apie tai, kokį darbą ir kokiame mieste asmuo pageidauja dirbti. Asmenų pateikta papildoma informacija (pvz. darbdavio rekomendacija, kompetencijos ir pan.), jei ji būtina įdarbinimo procese arba jei jos neįmanoma atskirti nuo būtinos informacijos.
9.5. Paskelbus apie vykdomas atrankas, gauti kandidatuojančių asmenų gyvenimo aprašymai (CV) ir juose pateikiami Asmens duomenys saugomi iki atrankos pabaigos, o pasibaigus atrankos procesui ir pasirašius darbo sutartį su atsirinktu kandidatu, likusių kandidatų asmens duomenys sunaikinami, išskyrus 2-3 potencialių kandidatų, kurių duomenys jų sutikimo pagrindu saugomi ne ilgiau nei 6 mėn. pasibaigus atrankai.
10. SUSISIEKITE SU MUMIS
Jei dėl šioje Privatumo politikoje pateiktos informacijos Jums iškiltų klausimų, prašome kreiptis:
Paštu: Savanorių pr. 314A, LT-49452 Kaunas
Telefonu: +370 632 00005
El. paštu: [email protected]
11. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
11.1. Nuolat tobulindami ir plėtodami savo paslaugas kartais galime keisti ar papildyti šią Privatumo politiką. Ši Privatumo politika gali būti atnaujinama, siekiant ištaisyti klaidas, papildyti, patikslinti arba laikytis naujų teisės aktų ar techninių reikalavimų. Dėl tokių pakeitimų Jūsų teisės nebus apribotos. Bendrovės Interneto svetainėje visuomet rasite aktualią Privatumo politikos redakciją.
11.2. Privatumo politikos papildymai ar pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo dienos, t. y. nuo tos dienos, kai jie yra patalpinami Interneto svetainės sistemoje arba apie juos yra informuota kitais įprastais būdais, nebent būtų nurodytas kitas įsigaliojimo terminas.
11.3. Šalių nesutarimai dėl šios Privatumo politikos vykdymo yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
Privatumo politika atnaujinta 2024 m. Spalio mėn. 5d.