Didžiausias Lietuvoje odontologijos klinikų tinklas CLINIC|DPC siūlo pacientams konsultuotis virtualiai. CLINIC|DPC marketingo vadovė Paulina Šlėvė sako, jog nuotolinis konsultavimo būdas leidžia rūpintis pacientais jiems nebūnant gydytojo kabinete. „Daugybę klausimų galima išspręsti nuotoliniu būdu – pakonsultuoti, sudaryti gydymo planą ar tiesiog atsakyti į klausimus po sudėtingos procedūros. Neretai pacientai kreipiasi, kai skauda dantį ir apima savotiška panika. Nuotolinės konsultacijos metu gydytojas-odontologas gali ne tik nuraminti, bet ir suteikti informacijos ką daryti ir kaip sau padėti iki vizito pas gydytoją, jei tokio reikia. Pagalbos ar konsultacijos žmogui gali prireikti bet kada. Mums svarbu, kad galėtume ją suteikti nedelsdami. Žinojimas, kad gydytojas gali suteikti visą reikiamą informaciją ne tik kabinete, pacientui tikrai padeda jaustis saugiau ir ramiau“, – pasakoja P. Šlėvė.
Patogus būdas konsultuotis
Nuotolinė konsultacija vadinama teleodontologija ir yra itin populiari Amerikoje. „Prieš karantiną nuotolinėmis paslaugomis dažnai naudodavosi užsienyje gyvenantys lietuviai. Su mumis susisiekdavo ir iš Amerikos, kur ši paslauga labai populiari. Šiuo sudėtingu metu nuotolinės konsultacijos tapo ne tik patogiu, bet ir saugiausiu būdu gauti odontologo konsultaciją. Tai taupo pacientų laiką, tausoja sveikatą ir padeda mums mažinti fizinių kontaktų skaičių“, – sako Paulina Šlėvė.
CLINIC|DPC specialistai nuotoliniu būdu teikia konsultacijas dėl gydymo naujiems ir esamiems pacientams, taip pat konsultaciją dėl gydymo ir priežiūros po procedūrų. CLINIC|DPC specialistai po virtualios konsultacijos gali sudaryti gydymo planą, pateikti antrinę nuomonę, jei kitur sudarytas gydymo planas netenkina ar tiesiog norite dar vienos specialisto išvados.
Kad pirminė konsultacija būtų iš tiesų naudinga, gydytojas remiasi ne tik paciento pasakojimu. Gali būti pasitelktos paciento siunčiamos radiologinės ir skaitmeninės nuotraukos, filmuota medžiaga, skaitmeniniai atspaudai. Nuotolinės konsultacijos teikiamos darbo dienomis 8:00 – 20:00 valandos. Tačiau iš anksto suderintais atvejais, konsultacija gali būti suteikta bet kuriuo paros metu, visomis savaitės dienomis.
„Konsultacijos gali prireikti, jei žmogus nori daugiau sužinoti apie procedūras, joms pasiruošti. Taip pat dažnas atvejis kai po procedūrų pacientas nelabai dėmesingai klauso, ką kalba gydytojas. Tuomet grįžta namo ir svarsto – ar mano pojūčiai po procedūros normalūs, ar gerai gyja, kaip turėčiau prižiūrėti, kokie nurodymai buvo duoti? Tuomet geriausia susisiekti su specialistu, kuris nuotoliniu būdu dar kartą primins, paaiškins ir nuramins“, – pataria CLINIC | DPC marketingo vadovė Paulina.
Praktiška po sudėtingų procedūrų
Dažnai dėl nuotolinės konsultacijos pacientai kreipiasi ir po sudėtingesnių procedūrų – implantacijos, dantų šaknų kanalų gydymo ar pergydymo, chirurginės intervencijos. Po šių procedūrų gali būti jaučiamas diskomfortas, todėl pacientams itin svarbu suprasti, ar pojūčiai yra normalūs, ir ar gijimo procesas vyksta tinkamai. „Paciento ryšys su gydytoju po implantacijos ar kitų sudėtingesnių procedūrų padeda užtikrinti tinkamą gydymo eigą ir gerus rezultatus. Nors pati implantacijos procedūra šiais laikais yra visiškai saugi, trunka neilgai ir paprastai rezultatai būna puikūs, kartais po jos galimas šioks toks diskomfortas. Dauguma pacientų su juo lengvai susitaiko, tačiau yra tokių, kurie itin jautrūs, ima nerimauti. Tokiu atveju geriausia pasikonsultuoti su gydytoju. Jis dar kartą užtvirtins, kaip reikia teisingai prižiūrėti dantų implantus, pasidalins patarimais, – pasakoja Paulina Šlėvė.
Nuotolinė edukacija – geresnei burnos priežiūrai
Kita nuotolinė paslauga, kurios privalumus atranda pacientai – konsultacija žmonėms, kurie turi klausimų, susijusių ne su gydymu, o su dantų priežiūra ir profilaktika. CLINIC|DPC burnos higienistai gali pakonsultuoti apie geriausias burnos priežiūros priemones bei metodus. Taip pat gali pakonsultuoti apie vaikų dantų priežiūrą arba pravesti edukacinį nuotolinį užsiėmimą. „Šiais laikais yra gausybė produktų ir priemonių burnos priežiūrai. Lengva pasimesti jų gausoje. Jei einame pas kosmetologą, kad padėtų išsirinkti geresnę kosmetiką, tai kodėl nepatikėjus burnos priežiūros priemonių parinkimo burnos higienistui? Jie puikiai išmano, kokios veikliosios medžiagos yra naudingos, o kokios žalingos. Atsižvelgdami į konkrečius žmogaus poreikius jie gali parekomenduoti tai, kas geriausiai tinka. Ypač svarbu šviesti tiek tėvus, tiek vaikus apie kokybišką dantukų valymą, kai burnos priežiūros įpročiai dar tik formuojasi. Kartu su burnos higienistu, jie gali būti suformuoti tokie, kad vaikas ateityje turėtų sveikus ir tinkamai prižiūrėtus dantukus. Mūsų rengiamos pamokėlės ne tik padeda pratinti vaikus rūpestingai prižiūrėti dantis, bet ir yra įdomios, įtraukiančios“, – sako P. Šlėvė.
Gydymas išsimokėtinai
Be to, kad pacientai galėtų lengvai ir greitai atsiskaityti už nuotolines konsultacijas, CLINIC|DPC sukūrė odontologijos tinklo elektroninę parduotuvę. Joje galima susimokėti už nuotolinę konsultaciją bei įsigyti dovanų kuponą.
CLINIC | DPC centruose odontologines paslaugas galima įsigyti ypač geromis „SB Lizingas“ sąlygomis – pirmi 12 mėn. – be jokio pabrangimo! O paciento galimybę pasinaudoti išsimokėjimo paslauga, klinikos darbuotojai, patikrinti gali ir nuotoliniu būdu. Suprantama, kad kartais odontologinės procedūros gali būti nemenkas finansinis iššūkis, bet investicija į savo sveikatą visada pasiteisina. Todėl prireikus galima pasinaudoti šiuo partnerių pasiūlymu ir už dabar gautas/atliktas/reikalingas odontologines paslaugas, atsiskaityti vėliau.